24 Haziran 2015 Çarşamba

Çaydanlık Bardak Altlıkları



Hayırlı Ramazanlar sevgili dostlar...
İçinde bulunduğumuz bu güzel ayın bereketlerinden istifade etmek hepimize nasip olsun inşaallah.
Bu post'umda da sizlerle bu cici, çaydanlık şeklindeki bardak altlıklarımı paylaşmak istedim. Modeli internette bir yerde gördüm, çok hoşuma gidince ben de ördüm. :)
Ördüm örmesine fakat, gelin görün ki kullanmaya kıyamıyorum kendilerini. :) Şimdi bu cicilerle ne yapsam acaba diye düşünüyorum mütemadiyen. Fikri olan varsa paylaşabilir. :)
Sevgiyle kalın,
Hayırlı Ramazanlar...



2 yorum:

  1. Hepsi çok güzel olmuş, boncuk işlemeleri çok yakışmış^^ bize de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...