1 Mart 2015 Pazar

Sevgili Hırkası :)



Herkese merhaba! :)
Nihayet bahar geldi ve pırıl pırıl güneşi gördük. :) Hava soğuk olsa da, güneşi görmek ayrı bir enerji veriyor insana.
Ben de artık, geç kalmış post'larımı yayınlayayım dedim. :) 

Bu görmüş olduğunuz hırkayı, geçen sene örmeye başladım. Evet evet, geçen sene! :) Ve geçtiğimiz ay tamamlayıp, sevgili nişanlıma doğum gününde hediye ettim. :)
Şiş örgüsünü iyi bilmediğimden, önce öğrenmek için zaman harcadım, sonra yavaş yavaş, itinayla ördüm. Bu özel bir hediyeydi çünkü. :)
Nişanlıma sürpriz olacağı için, ona hiç belli etmeden, ondan habersiz ördüm. Giydiğinde üzerine tam oturduğunu görmekle ne kadar mutlu oldum anlatamam ^_^ Tabii en büyük mutluluğum da, onun bu hediyeyle mutlu olmasıydı. ^_^

Hırkanın modeli, Nako'nun web sitesinden. İpim, Nako Süper İnci. Şişim ise 4 numara.

İlk kez böyle bir hırka ördüm. Son derece acemiydim aslında, boyumdan büyük işlere kalkıştım. :))
Nako web sitesinde yer alan öğretici videolar, bu süreçte gerçekten çok işime yaradı. Bütün teknikleri kolayca öğrendim. Ayrıca, modelde anlayamadığım, takıldığım noktaları da, Nako destek hattına sordum. Sorularımı tek tek yanıtladılar, anlayabileceğim şekilde açıkladılar. Nako ailesine, kalitesi ve ilgisi için çok teşekkür ediyorum. :)

Hırkamın hikâyesini de buradan okuyabilirsiniz... :)

Mutlu, huzurlu, güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

2 yorum:

  1. adasim masallah dokturmussun hazir gibi ayy siparis mi versem ne:)

    YanıtlaSil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...