9 Ocak 2015 Cuma

Nişan Lokumları ve Nişan Hediyesi Tesbihler


Herkese merhaba! :)

Yine kısa bir molanın ardından, dönüş yazım ile buradayım. :)
Bugün sizlere yeni bir Elma Şekeri ürününü tanıtacağım.
Karşınızda: Nişan Lokumları... :)

Elma Şekeri'ni uzun süredir takip edenler bilirler; geçen sene ablamın sözü için kurabiyeler yapmıştım burada. Kendim için de bu tarz kurabiyeler yapmayı düşünüyordum. Fakat, kurabiye yapmaktan sanırım biraz sıkıldım :) Farklı bir şeyler olsun istedim. Baktım ki bu aralar bu lokumlar çok gündemde, ben de kendi nişanımda yapayım dedim. Ve işte, nişanda misafirlerimize ikram etmek üzere, güllü ve isimlerimizin baş harflerinin olduğu minik lokumcuklar... :)




Aslına bakarsanız, fazla "detay"lara karşıydım ama, insanın kendi nişanı olunca bir başka oluyormuş... :)
Bildiğiniz üzere, sözde veya nişanda, ufak hediyelikler dağıtılır misafirlere. Minik kolonya şişeleri, süslü mendiller, aynalar vs...
Ben de dağıtacağım hediyelerin "işe yarar" bir şey olmasını istedim. Bu bakımdan, kendimce en uygun olan şeyi seçtim; bu cici kristal taşlı tesbihleri... :)


Her birinin rengi birbirinden güzel. Burada pek belli olmasa da, çok güzel parlıyorlar! :)
Kullandıkça bize de dua eder sevgili misafirlerimiz. :) Geri dönüşümlü hediye, çok kârlı! :))

Ve tabii, bu cici tesbihlere, nişan elbisem ile uyumlu pembe kesecikler aldım. Üzerlerine de, yine kendi tasarladığım, isimlerimizin yazılı olduğu kartları yapıştırdım. Ve sepetteki yerini aldılarr... :)


Bu güzel tesbihler, nişan hediyesi arayışında olanlar için bir fikir oluşturabilir. İstanbul'da, Eminönü Mahmutpaşa Çarşısı'nda uygun fiyatlara bulabilirsiniz.
Güllü cicili lokumlardan ise, sipariş için bize e-mail gönderebilirsiniizz... (^_^)
elma.sekeri.blog@hotmail.com

Sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...