18 Mayıs 2014 Pazar

Kristal ve Kum Boncuktan Bileklik Yapımı

Merhabalar sevgili takipçilerim...

Malumunuz, birkaç gün evvel Soma'da bir maden kazası meydana geldi. Hepimiz çok çok üzüldük. Ölenlere Allahü tealadan rahmet, yakınlarına başsağlığı, yaralılara da acil şifalar diliyoruz. Allahü teala vatanımızı, milletimizi her türlü kazadan, beladan ve böylesi elim hadiselerden muhafaza etsin. Tekrar böyle bir acı yaşanmaması dualarıyla...

Bir müddet aradan sonra, farklı bir yazıyla başlangıç yapmak istedim.

Aslında sizlerden gelen talepler, amigurumi yapılışı ve tarifleri hakkında bilgi vermek hususundaydı. Ne yazık ki vaktim olmadığı için şimdilik bu projemizi rafta bekletiyorum. İnşallah ilerleyen zamanlarda amigurumi yapımı hakkında bilgi ve ücretsiz amigurumi tarifleri burada yayınlayacağım. Bunu da buradan duyurmuş olayım.
Şimdilik kolay ve şık bir bileklik yapımı ile başlamak istiyorum.

Fotoğrafları sırayla takip ettiğiniz taktirde, çok kolaylıkla yapabileceğinize inanıyorum. Yine de sormak istediğiniz nokta olursa, bu yazının altına yorum olarak yazabilir, veya elma.sekeri.blog@hotmail.com adresimize e-posta gönderebilirsiniz. Deneyecek olanlara şimdiden kolaylıklar diliyorum...







Daha önce burada paylaştığım pembe çiçekli bilekliğim de bu teknikle yapılmıştır.
Farklı renkler kullanarak, hayal gücünüze ve zevkinize göre çok daha hoş tasarımlar yapabilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...