16 Şubat 2014 Pazar

Amigurumi Şirin Bebek / Amigurumi Doll


Merhabalar!
Amigurumi çalışmalarımıza bu hafta da devam ediyoruz. :)

Bu sevimli bebeği örmeye çook önceleri başlamıştım. Fakat, siparişti, sınavlardı, şuydu buydu derken ertelendi de ertelendi...

Nihayet birkaç gün evvel bitirmek nasib oldu. Hemencecik tamamlayıp, minik yeğenim Melisa'ya hediye ettim:)
Küçük hanımımız pek beğendi bebeğini. Elinden alıp fotoğrafını çekmeye bile zor fırsat buldum. Bırakmıyor ki iki kare fotoğraf alalım...:)

Şunu farkettim ki, amigurumi bebeklerimi büyüklerin beğenmesinden ziyade, miniklerin beğenmesi beni daha çok mutlu ediyor. Yeğenim bebeğine sarılıp "canım bebeğim benim canım canııııımmmmm...." diye etrafımda hoplayıp zıpladıkça ben de o oranda sevindim, mutlu oldum :)
Ne diyelim, güle güle oynasın minikler...:)



Boyu 35 cm.
Sipariş, fiyat ve renk değişikliği için mesaj bırakabilirsiniz:
elma.sekeri.blog@hotmail.com

6 yorum:

  1. eline sağlık cnm çok şirin olmş her zamanki gibi ;:)
    yorum yazarken kodlama istiyor blogun onu kaldır istersen yorum yollamak zor oluyor böyle bilgin olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Canan abla:)
      Kodlama istendiğinin farkında değilim, ben ayarlarla oynamadım ama zannedersem .tr uzantısının eseri bu. Tekrar bakayım ben şu ayarlara en iyisi :)

      Sil
  2. Çok tatlı ya ellerine sağlıkkk canım benim maşallah :) :) benimde olsa bende bırakmazdım ki ellerimden bu bebeği 2 dk da olsa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm :) Beğenmiş olmana sevindim :)
      Çok haklısın, ben bile bazen bebeklerimi elimden düşürmüyorum, kimselere vermeye kıyamıyorum ama, mecbur kalınca işte... :)
      (Sanırım biz hâlâ çocuğuz, hâlâ büyümemişiz :) )

      Sil
  3. lütfen yapılışını paylaşın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızca bana ait olan tarifleri paylaşabiliyorum.

      Sil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...