30 Ekim 2013 Çarşamba

Bebek Kurabiyeleri

Hepinize yeniden merhabalar...! :)

Yine yoğun geçen bir çalışmanın ardından buradayım.
Elma Şekeri'nde bu kez, şirin mi şirin bebek kurabiyeleri hazırladık.

Sevgili Seyhan hanım, arkadaşının minik bebeciği için kurabiye istediğini söyleyince, kendisini kıramadık ve çalışmaya başladık... :)

*Şunu farkettim ki, bu kurabiye işi gerçekten bana çok iyi geliyor. Kurabiyeler üzerinde çalışırken kendimi çok mutlu hissediyorum. :)

Kurabiyelerin minik sahibi Beytullah bebeğe, hayırlı, sağlıklı ve uzun ömürler diliyorum ve fotoğraflara geçiyorumm...:)



Elma Şekeri'nde her iş, titizlikle yürütülür! :) Hadi biraz daha yakından bakalım... :)

Yelkenli gemimiz...:)

 Minik çufçufumuz...:)


Bebek tulumu, biberon ve bebek arabasından oluşan sevimli minik takımımız... :)

Farklı tasarımlar, mutlu eder!  :)



Seyhan hanımın isteği üzerine, birkaç adet de Trabzonspor renklerinde kurabiye hazırladık. :)



Vee tabii ki işin en güzel kısmına geldi sıra. Hepsini tek tek paketledik, pek cici oldular! :)



Artık yola çıkmaya hazırlar. Şimdiden afiyet olsun diyoruz... :))

Siz de bu cici kurabiyelerden sipariş vermek istiyorum diyorsanız, yapmanız gereken tek şey;
elma.sekeri.blog@hotmail.com
adresine bir e-posta göndermek. :)

Şimdilik hoşçakalın... ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...